Premiere Strycharski & Wójcicki - NIE! #NigdyNieBedzieszSzlaSama




Muzyka, Aranżacja, Miks - Dominik Strycharski 
Wokal, Tekst, Video - Łukasz Wójcicki 
Chórki - Inni Ludzie 
#NigdyNieBedzieszSzlaSama​
#strycharski​
#wojcinski​
NIE 

Pewnego dnia siedziałem 
w cafe gdzieś na Warmii i czytałem na fejsie znowu list otwarty do pana prezydenta i Ucho Prezesa 
że znowu coś nie działa że system się zawiesza gdy nagle się skumałem 
że piana z soja latte jak dane z Wikileaks cieknie prosto mi na klatę i zalewa mi dziarę: 
czachę przebitą kotkiem za chwilę Konstytucja będzie Toto Lotkiem 
sędziowie do wymiany niczym potrawy w menu 
drzewa z alej znikają jak z półek chleb bez glutenu nie lubię jak się kończy wegańskie salami 
albo jesteś przeciwko albo jesteś z nami 
chcemy być okłamywane? - nie! 
chcemy słuchać władzy? – nie! 
Być kontrolowani? - nie! 
Rasizm faszyzm? - nie! 
Homofobia? - nie! Seksizm? - nie! 
Pier-dol-cie się! 

Ryba psuje się od głowy 
No więc myślę sobie basta! Nie mam na to zgody 
Ręce precz od miasta ekolożki feministki działacze aktywiści hipsterki reżyserki bikiniarze i cykliści
lewackie ruszmy dupy zdradzieckie mordeczki rozłóżmy parasolki 
załóżmy maseczki faszyzm na uczelniach tęcza wyklęta 
posłowie zaspali puszcza wycięta Banan, 
wróg ojczyzny w szkołach remanent 
Bób Homar Włoszczyzna ruszamy na parlament dopijamy dripa kończymy wegan pizze 
o kulach i na wózkach ruszamy na ulice 
chcemy stawiać opór? - tak! 
Chcemy być słuchane? - tak! 
By nas szanowano? - tak! 
Równość wolność? - tak! 
Różnorodność? - tak! 
Solidarność? - tak! 
Nie-zła-mie-cie nas!

Popular Posts

Potop in Teatr Slaski / Katowice

Akademia Pana Korzynskiego | Korzynski Ultimate